ספוגים
ספוגים אקוסטיים
                                            ספוג
דף הבית >> ספוגים בכל מידה >> ספוג סגול
ספוג סגול הוא הספוג המועדף על שוחרי הנוחות והפינוק, אוהבי הרכות והגמישות יבחרו בספוג זה לריפוד הספות והמושבים אשר נותנים את תחושת השקיעה הנוחה והנעימה,
הספוג הסגול הוא ספוג רך יחסית לספוג הכחול והלבן ומועדף על רבים, במיוחד לספוג שיתאים לריפוד גבי הספות בגלריות לריהוט והמרפדיות המשובחות. ספוג זה עובר תהליך כבר עם יציקתו לשינוי המבנה הכימי ובכך מתקבל ספוג איכותי מאד, בעל משקל גבוה, בדחיסות גבוהה אך עם זאת ובניגוד לדעה הרווחת כי ככל שדחיסותו של הספוג גבוהה כך הוא יהיה גם כן קשה יותר, נוצר בתהליך זה ספוג איכותי כבד ורך. ספוג סגול ישמש גם כן כספוג למזרני שינה כשכבת נוחות עליונה המודבקת על ספוג קשה יותר או לבד, בתלות בהעדפות לגבי רכות המזרן. לכמויות גדולות צור קשר:

לבירורים לגבי גדלים ומידות מיוחדות נא לשלוח  לווטסאפ  של המפעל ל  0559541350

לצרף מידות מדוייקות ואם אפשר שרטוט או תמונה




ספוג סגול הוא ספוג רך וגמיש, בעל משקל גבוה (30 ק"ג למטר מעוקב), הוא רך יותר וגמיש יותר מהספוג הכחול, למרות שהם באותו משקל סגולי.
כינויי בתחום המזרנים הוא "שכבת פינוק" או "שכבת נוחות"
ספוג סגול מתאים למערכות ישיבה ומזרוני שינה שכן הוא רך מאוד, אך יחד עם זאת משקלו הסגולי הגבוה עוזר לו לחזור מהר לצורתו המקורית ולשמור על אריכות ימים.
בדרך כלל משולב עם ספוג קשיח יותר (ספוג כחול או ספוג SK) – כאשר ככל שהשכבה הסגולה עבה יותר, כך המזרון או הספה יהיו רכים יותר.

דרגת קושי


ספוג סגול ספוג סגול
מחיר באתר  (בחר מוצר)    0.00
 בתיאום עם נציג המשלוחים 0542332919
זמן אספקה    
הוסף לסל

עובי 6 ס"מ:
 
 
 
 
 
עובי 8 ס"מ:
 
 
 
 
 
עובי 10 ס"מ:
 
 
 
 
 
עובי 12 ס"מ:
 
 
 
 
 
עובי 14 ס"מ:
 
 
 
 
 
עובי 18 ס"מ:
 
 
 
 
 


אם לא מצאת את המוצר\כמות שחיפשת בטבלה אנא פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר בטופס זה:





 


ספוג  ספוגים אקוסטים . . .